مثلث فیروزه ای

طراحی دکوراسیون و معماری داخلی و خارجی

مثلث فیروزه ای

طراحی دکوراسیون و معماری داخلی و خارجی

ادغام اتاق خواب و بازی با طراحی ترکیب کلاسیک


از هم‌اکنون می‌توانید با استفاده از یک طراحی ترکیبی کلاسیک و فانتزی از کوچکترین فضای داخلی منزل خود بهره کافی را برده و به‌راحتی ادغام اتاق‌های خواب و بازی کودک خود را به نمایش درآورید. گروه معماری H2o توانسته با ترکیب انواع پنل‌های شیب‌دار و زاویه‌دار در یکدیگر در حین طراحی داخلی یک اتاق خواب، یک اتاق بازی با بخش‌های مجزا و مفید را به نمایش گذاشته است این اتاق ترکیبی از پنل‌های بتنی متحرکی تشکیل شده که با نصب در کناره‌های اتاق موردنظر می توانند میز تحریر، تخت، کتابخانه، میز بازی و سایر بخش‌های اتاق خواب و بازی را در کنار یکدیگر در اختیار کاربر خود قراردهند 

 .

این اتاق ترکیبی از پنل‌های بتنی متحرکی تشکیل شده که با نصب در کناره‌های اتاق موردنظر می توانند میز تحریر، تخت، کتابخانه، میز بازی و سایر بخش‌های اتاق خواب و بازی را در کنار یکدیگر در اختیار کاربر خود قراردهند.

همچنین تعدادی از بخش‌های این دو اتاق ادغام شده به صورت مخفی در اتاق قرار گرفته‌اند تا در صورت نیاز از قالب‌های درونی خود بیرون آمده و مورد استفاده قرار گیرند.
این در حالی است که پنل‌های شیب‌دار داخلی این اتاق نیز با تبعیت از قانون هندسی در صنعت معماری داخلی طراحی شده‌اند و از طریق طرح زوایای استاندارد در علم ریاضی به یکدیگر اتصال پیدا کرده‌اند.

creative-interactive-customized-kids-room_04_1.jpg


creative-interactive-customized-kids-room_01.jpg



تهیه و تنظیم :

گروه مثلث فیروزه ایhttp://mf-co.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.